WAKACJE Z JĘZYKIEM WŁOSKIM:-)

Dziś przyszedł czas na odrobinę prywaty na blogu:-)
Niektórzy z Was znają mnie już ze szkoły, z uniwersytetu lub z kursów językowych.  Czas bardzo szybko leci...Już trwają wakacje. Jest to oczywiście czas odpoczynku, ale w trakcie rocznego kursu
z języka włoskiego moi uczniowie kilkakrotnie pytali mnie o możliwość nauki włoskiego podczas przerwy wakacyjnej. Część z osób, zwłaszcza studentów będzie miało wakacje aż do końca września i właśnie ten czas chcieliby wykorzystać na kontynuację nauki włoskiego. Przemyślałam więc sprawę i sądzę, że wakacyjny kurs języka włoskiego to bardzo dobry pomysł. W końcu Włochy kojarzą się
z wakacjami, a jeśli z różnych powodów nie możecie poćwiczyć włoskiego na urlopie we Włoszech, możecie zrobić to ze mną na lekcjach:-)
W tym roku wybieram się do Włoch 18 lipca i wracam 1 sierpnia. Jednak cały sierpień jestem gotowa na spotkania z Wami!

W planie kursów są także lekcje "w terenie":-) Wspólny obiad, kolacja lub śniadanie w jednejz włoskich knajpek w Krakowie, tak aby można było poćwiczyć słownictwo, związane z kuchnią. Jest też opcja wspólnego spaceru "włoskimi śladami" po Krakowie. W mieście jest przecież mnóstwo miejsc, związanych z kulturą włoską. Można je odwiedzić!

Jeżeli myślicie o nauce włoskiego w wakacje,
napiszcie do mnie :patrycjaaa20@gmail.com

Udanych wakacji! Bawcie się dobrze!



Komentarze